Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Thursday, May 23, 2024

Birman Cat Workshop 2 @ Ryde Library

#sadamikonchi @cityofrydelibraries #watercolours with Sadami We'll enjoy watercolour painting a #cat in June workshop! When my model #birmancat was young, he looked like this😍 #kitten
https://www.eventbrite.com.au/e/creative-corner-watercolours-with-sadami-paint-a-cat-ages-16-tickets-907225374517
私のモデル 君が おちびさんだった時 まさにこの #子猫 でした. ちょい遊び心を入れて #ネズミ さんを後ろに書いてみました🤓😜何せ かわゆかった😜❤️. P.S. 経済的な 紙 と格闘🤼‍♂️しながら, そこに アルシェの 結果を求めて 私の 行脚🏃は続く🤣. ほとんど 不可能を あえて チャレンジするのも なかなか面白いわよ😂. 段々🔥水加限とタイミングに 開眼する?! いや, 困窮か 🤣🎉!!!

#sydney #australia



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment